Пасажири невдоволені відміною потягів на Сарни

24 Січня 2020, 11:00
3109

На Рівненщині люди нарікають на відсутність дизель потягів.

Мова йде про потяги «Здолбунів - Сарни» та «Сарни - Олевськ». Кажуть, добратись у північні райони області проблемно. Залізничники пояснюють, дизель - потяги виходять з ладу. Про це пише Рівне1.

У Депо відхрещуються від проблеми, мовляв, один потяг перебуває у ремонті. Додають, ці маршрути нерентабельні. Тому збирають з миру по нитці аби відновити рухомий склад.

Пасажири через відсутність ранкового потяга «Здолбунів - Сарни», що курсував о 7 годині, змушені чекати наступний, який їде об 11:40 годині.

«Ранішній на 7 годин немає Рівне - Сарни, а значить і на Олевськ немає, бо він їздив на Олевськ. Люди ображаються, бо немає чим добратись навіть до дач у Кам'яногірськ», - каже пан Микола.

Дизель-потяг «Сарни - Олевськ» нині не їздить зовсім. Рухомий склад перебуває у ремонті.

«Це взагалі, пенсії 1500 тисячі і ще ці поїзди заберіть - немає про що говорити! Так ніде немає як у нас. Самі жирують, а ми бідні бідуємо» – в один голос додають люди.

Дизель-потяги потребують ремонту. Час від часу виходять з ладу, пояснюють залізничники. До того ж в Україні немає заводу, який би виконував ремонт такого рухомого складу. Тому доводиться ремонтувати моторвагонним депо залізниці.

«На жаль, сьогодні у нас не має запасу рухомого складу. Поки був запас, для того щоб відставити у ремонт - нічого з лінії знімати не треба було. На жаль сьогодні у переході потягів не має, ми не можемо не відмінивши поїзд, його відремонтувати. Тому час від часу це буде мати місце, хочу я чи не хочу. Звичайно, ми будемо відміняти там де найменша заселеність. Там, де їде найменше людей, де найменше постраждають», - говорить начальник ВСП Моторвагонне депо Здолбунів Анатолій Малюта.

Дизель «Сарни - Олевськ» нерентабельний. Залізничники кажуть, пасажирів обмаль. Його прибуток у вечірні рейси інколи становить лише 70 гривень. Та все ж відновлювати його рух планують. Він курсуватиме з 27 січня.

За словами залізничників, всі дизель - поїзда є страшно збиткові. З витраченої гривні на них повертається – 6-7 копійок. До 10 копійок з витраченої гривні.

Пасажири ж у свою чергу нарікають на стан дизелів. Мовляв, дані потяги давно потребують не лише ремонту, а й заміни.

«Має бути позиція держави про фінансування залізниці. Немає достатнього фінансування маємо такий стан. Колектив люди зроблять все, дати людям чим» – резюмує залізничник.

До слова, у минулому році приміськими поїздами «Львівська залізниця» подорожувало майже 13 тисяч пасажирів, половина з них пільговики. Сума отриманих компенсацій за перевезення цієї категорії пасажирів, становила лише 13 відсотків від фактичних витрат магістралі. 

 

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024